
Алматыда оқу бағдарламалары бірін- бірі қайталамайтын республикалық деңгейдегі бірқатар мектеп-интернаттар бар. Дегенмен, деңгейі осы мектептермен таласатын ерекше білім мекемесінің бірі – М.Ганди атындағы №92 мамандандырылған лицей. Аталған мектеп шәкірттерін ғарыштық зерттеулерге, жаратылыстану пәндері мен ақпараттық технологияларға бейімдейді. Осы мектепке жуырда еліміздің 14 өңірінен 100-ге тарта мұғалім жиналып, республикалық «Білім беру мазмұнын жаңартуда ұлттық инновациялық мектеп моделін құру» атты семинарға қатысты. Тәжірибе алмасу тұрғысында өткен семинарда алдымен «Метасызба» әдісімен оқытудың жаңа стратегиясы таныстырылды. лицейдің өзінде оқытудың жаңа 7 тәсілі енгізілген. Ұлттық инновациялық мектеп үлгісін құруда оқу-білім бағдарламаларын метапәнмен ұштастырудың тиімділігін дәлелдеуге көшкен білім ордасының елеңдетерліктей ерекше табыстары жоқ емес.
Метапән – стандарттық білім мазмұнымен ғана шектелмей, әр пәннің ғылыми мазмұнын жүйелеп, талдап, сараптап, зерттеу жүргізіп, өзіндік тұжырым жасауға, жеке тұлғалық іс-әрекеттің қалыптасуына, шығармашылық тұрғыда ойлауға негіз болатын инновациялық әдіс.
Сонымен, семинарда қоғамдық-гуманитарлық және эстетикалық бағыт бойынша – 15, жаратылыстану-математикалық бағыттар бойынша 15 ашық сабақ жүргізіліп, іле-шала «Мета-
сызба» тақырыбында шеберлік дәрістері өткізілді. Республикалық жиында жаңа оқу әдістемесінің авторлары Ерұлан Жиенбаев пен Мэлс Тұрарбеков «Метапән – инновациялық мектептің оқыту құралы» атты кешенді интерпретациялық тұсаукесерлер өткізді. Мұғалімдердің қызықты басқосуы «Білім берудің инновациялық стратегиясы – жеке тұлғаның тұрақты даму факторы» жобалық зерттеулер көрмесіне жалғасты.
Бір жағынан бұл семинар теорияны тек тынымсыз еңбек қана тірілтетініне ұстаздардың көзін тағы да жеткізіп отыр. Мектеп оқушыларының көп қырлы тақырыптарды игеруімен қатар, зерттеу жұмыстарын практикалық дайын өнім деңгейіне дейін жетілдіруі жоғарыдағы пайымды дәйектей түсті.
Лицей дәлізіне тізілген 30-дан астам жоба мектеп шәкірттерінің салмақты зерттеулермен айналыса алатындығын көрсетіп берді. «Кішкентай ғалымдар» жасаған құрылғылар еліміздің шалғайынан келген ұстаздар қауымын да тәнті етті.
Мектептегі «Эрудиттер» ұйымы, еліміздегі жалғыз радиостанционарлық «RadioLab» шығармашылық бірлестігі, робототехника бағытындағы «OMIX» және «Көкпар» клубтары, мектепішілік «Жас астрономдар» обсерваториялық зертханасы, «Стретчинг» физиотерапиялық клубы, онлайн режімді «Шахмат» үйірмесі, «Үнді орталығы» көрмесі, «Жас химиктер», «Алхимик», «Жас дәрігерлер», «Биозерттеушілер», «Жас сценарист» шығармашылық клубы мен 3D принтермен жабдықталған кәсіби телестудия және инновациялық зертхана жұмыстары қазіргі қазақ мектептерінің жан-жақты білімді оқушы даярлауға ұмтылысын көрсетеді.
Айнаш ЕСАЛИ,
«Егемен Қазақстан»
Суретті түсірген автор
АЛМАТЫ